W 2019 roku w konkursie na najlepszą pracę magisterską
z matematyki laureatami zostali:
- Daniel Danielski za pracę Prostokątne grupy Coxetera o brzegu homeomorficznym z
krzywą Mengera (promotor: prof. dr. hab. Jacek Świątkowski)
- Michał Makowski za pracę Precision matrix estimation in Gaussian graphical
models (promotor: dr hab. Małgorzata Bogdan)
Do drugiego etapu konkursu na najlepszą pracę licencjacką z
matematyki
komisja konkursowa wybrała następujące prace:
- Kajetan Jastrzębski za pracę Symetria jądra ciepła operatorów nielokalnych (promotor: prof. dr. hab. Krzysztof Bogdan),
- Katarzyna Kulon za pracę Modelling health insurances using non-homogeneous
Markov processes (promotor: prof. dr. hab. Tomasz Rolski),
- Aleksandra Steiner za pracę Regresja logistyczna - asymptotyczne własności
estymatorów największej wiarygodności (promotor: dr hab. Małgorzata Bogdan),
- Bartosz Sójka za pracę Explanation of connection between Hopf algebras and
Markov chains (promotor: prof. dr. hab. Dariusz Buraczewski),
- Michał Szachniewicz za pracę O pewnych własnościach topologii logicznej (promotor: prof. dr. hab. Krzysztof Krupiński),
- Kamil Szubiński za pracę Analiza niestandardowa i jej zastosowania (promotor: prof. dr. hab. Ludomir Newelski),
- Szymon Czop Cumulants and χ 2 -conjecture (promotor: dr. inż. Wiktor Ejsmont).
W konkursie na najlepszą pracę magisterską
z informatyki laureatami zostali:
- Jakub Sutowicz za pracę Regular Boardgames Language (promotor: Marek Szykuła),
- Radosław Serafin za pracę Efficient algorithms for some problems related to Longest
Increasing Subsequence (promotor: Paweł Gawrychowski),
- Rafał Łasocha za pracę Zastosowanie analizy statycznej języka Ruby w edytorach tekstu (promotor: Witold Charatonik).
Do drugiego etapu konkursu na najlepszą pracę licencjacką z
informatyki
komisja konkursowa wybrała następujące prace:
- Jan Sierpina za pracę Recurrent Neural Networks for Time Series with Missing Information (promotor: dr hab. Piotr Wnuk-Lipiński),
- Jarosław Kwiecień za pracę Tworzenie sztucznej inteligencji dla tekstowych gier przygodowych (promotor: dr Paweł Maciej Rychlikowski),
- Konrad Werbliński za pracę Implementation of a functional programming language with higher-rank
polymorphism and generalized algebraic data types (promotor: dr Filip Krzysztof Sieczkowski),
- Maciej Buszka za pracę Implementation of static and dynamic semantics for a calculus with
algebraic effects and handlers using PLT Redex (promotor: dr hab. Dariusz Piotr Biernacki),
- Michał Barnaś za pracę Warstwa abstrakcji sprzętu dla procesorów z rodziny ARMv8 (promotor: dr Piotr Witkowski),
- Piotr Gdowski za pracę Systemy rozwiązujące krzyżówki z podpowiedziami w języku naturalnym (promotor: dr Paweł Maciej Rychlikowski),
- Radosław Miernik za pracę Evolutionary algorithms for strategic card games (promotor: dr Jakub Kowalski),
Wszystkim finalistom, laureatom oraz ich promotorom serdecznie gratulujemy.